• تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 - 14:35
  • کد خبر : 7988
  • چاپ خبر

آموزش و پرورش شهرستان زرند می تواند با پرداخت عوارضات املاک و مستغلات خود کمک شایانی به شهرداری نماید

اخبار زرند / زرند نیوز : مهندس محمدی شهردار زرند در حاشیه مراسم تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در اداره اموزش و پرورش زرند با مدیر کل این اداره دیدار و گفتگوکرد. در این دیدار مهندس محمدی شهردار زرند  ضمن تبریک میلاد حضرت علی(ع)و روز پدر در خصوص راه کارهای توسعه مشارکت شهرداری با اداره

اخبار زرند / زرند نیوز : مهندس محمدی شهردار زرند در حاشیه مراسم تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در اداره اموزش و پرورش زرند با مدیر کل این اداره دیدار و گفتگوکرد.

در این دیدار مهندس محمدی شهردار زرند  ضمن تبریک میلاد حضرت علی(ع)و روز پدر در خصوص راه کارهای توسعه مشارکت شهرداری با اداره آموزش و پرورش به بحث و گفتگو نشستند .

مهندس محمدی شهردار زرند ساختن یک شهر زیبا و متناسب با تمامی معیارهای خواسته شهروندان را از وظایف شهرداری دانست و گفت: مهمترین ارگان و نهادی که می تواند در راستای تحقق اهداف شهرداری همراه و همسو با این نهاد باشد آموزش و پرورش می باشد .

وی گفت:آموزش و پرورش باید با آموزش دانش آموزان در راستای ترویج فرهنگ شهرنشینی و احترام به حقوق شهروندان اقدام نماید و شهرداری  را در تمامی مباحث فرهنگی و آموزش همراهی کند .

شهردار زرند در ادامه افزود:آموزش و پرورش شهرستان زرند می تواند با پرداخت عوارضات املاک و مستغلات خود کمک شایانی به شهرداری نماید .

مهندس محمدی همچنین خواستار ارائه برنامه ای جهت تبدیل مکانهای آموزش و پرورش که در راستای معابر اصلی شهردقرار دارند به واحد های تجاری شد و اظهار امیدواری کرد در این امر نیز این نهاد اموزش همراه و همیار شهرداری باشد .

دکترمحسن بیگی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز نیاز رسالت آموزش وپرورش را تعامل و همکاری با سایر نهادها و ارگانها دانست و گفت: شهرداری و اموزش و پرورش در طی سالهای گذشته برنامه های خوبی با یکدیگر به انجام رسانده اند و امیدواریم این فعالیتها  در سال جاری نیز ادامه داشته باشد .

وی مسائل مطرح شده از سوی شهردار زرند رانیز قابل قبول دانست و اظهار امیدواری کرد با همکاری سایر مدیران در خصوص این امر نیز برنامه ریزی اصولی صورت خواهد گرفت .

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها