• تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 19:13
  • کد خبر : 2032
  • چاپ خبر

فرازی از وصیت نامه دانشجوی شهید سیداحمد حسینی

فرازی از وصیت نامه دانشجوی شهید سیداحمد حسینی شهید:سید احمد حسینی فرزند: سید محمد کاظم ولادت: ۱/۱/۱۳۴۲ تحصیلات: سال دوم دانشگاه شغل: دانشجو یگان اعزامی: بسیج،لشکر ۴۱ ثارالله شهادت: ۶/۲/۱۳۶۵ محل شهادت: جزیره مجنون آرامگاه: گلزار شهدای داربیدخون فرازی از وصیت نامه: با سلا و درود بر رزمندگان جبهه های نور علیه ظلم وستم، این

فرازی از وصیت نامه دانشجوی شهید سیداحمد حسینی

شهید:سید احمد حسینی

فرزند: سید محمد کاظم

ولادت: ۱/۱/۱۳۴۲

تحصیلات: سال دوم دانشگاه

شغل: دانشجو

یگان اعزامی: بسیج،لشکر ۴۱ ثارالله

شهادت: ۶/۲/۱۳۶۵

محل شهادت: جزیره مجنون

آرامگاه: گلزار شهدای داربیدخون

IMG00001

فرازی از وصیت نامه:

با سلا و درود بر رزمندگان جبهه های نور علیه ظلم وستم، این شیران روز و زاهدان شب، این یاران خمینی، روح الله و سربازان امام زمان (عج) که آنچنان جوانمردی از خود نشان دادند و در برابر این جنایتکاران جهان، استقامت کردند که شرق و غرب را به حیرت واداشته و در دل آنها ترس و وحشت انداختند. این پیروزیها ادامه دارد تا روزی که قدرت، ایمان باشد و سلاح، الله اکبر و در غیر این صورت، شکست [حتمی] است و تمامی مردم همیشه در صحنه، باید یک لحظه به خود اجازه ندهند که از یاد خدا غافل شوند.

ای خواهران و برادران! همان طورکه تاکنون  در صحنه حاضر بودید( البته در همه صحنه ها) تا آخرین ساعات زندگیتان [نیز] در صحنه حاضر باشید و پیرو امام و ولایت فقیه باشید؛ چون پیروی از ولایت فقیه پیروی از پیامبران است و پیروی از پیامبران، پیروی از خداوند است.

از شما می خواهم که نماز دشمن شکن جمعه را فراموش نکنید و در دعاها شرکت کنید و از خداوند بخواهید که فرج امام زمان(عج) را هر چه زودتر عنایت فرماید. ای کسانی که جهاد اصغر را انجام می دهید و انجام داده اید و یا می خواهید انجام بدهید،مواظب باشید که جهادی بزرگتر از این جهاد هم هست و آن جهاد اکبر است؛ یعنی جهاد با هوای نفسانی یا خواهشهای درونی که انسان را به کارهای بد وامی دارد.

ای مسلمانان! می دانید قبول اعمال و این جنگی که می کنیم همه اش برمی گردد به نمازمان چرا که در روز قیامت از اولین چیزی که سوال می شود، نماز است؛ نماز ستون و پایه ی دین است؛ پس دین بدون نماز هم امکان ندارد.

دنباله روی خون شهیدان باشید؛ این خون شهیدان است که در رگهای ما می جوشد.[شهدا، شاهد] بر اعمال و کردار ما هستند و ما را به مبارزه می خوانند تا تداوم بخش راهشان، هدفشان وآرمانشان باشیم.

منبع : http://bashahidan.ir

لینک کوتاه

برچسب ها