• تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 - 23:17
  • کد خبر : 4825
  • چاپ خبر

فرماندار رفسنجان گفت: عزاداری صبح تاسوعا در رفسنجان از شبکه‌های سیما پخش زنده می‌شود

زرند نیوز / به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری عصر شنبه در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری عزاداری ماه محرم در رفسنجان، اظهار داشت: در سال‌های اخیر تجمع عزاداران حسینی در رفسنجان از شبکه های سیما پخش می شد. وی با اشاره به پخش عزاداری مردم رفسنجان در هفتم محرم از شبکه‌های سیما، بیان کرد:  سال

زرند نیوز /

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری عصر شنبه در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری عزاداری ماه محرم در رفسنجان، اظهار داشت: در سال‌های اخیر تجمع عزاداران حسینی در رفسنجان از شبکه های سیما پخش می شد.

وی با اشاره به پخش عزاداری مردم رفسنجان در هفتم محرم از شبکه‌های سیما، بیان کرد:  سال گذشته عصر تاسوعا این تجمع در مسجد جامع برگزار و از سیما پخش شد و امسال در صبح تاسوعا این مراسم برگزار و از شبکه های سیما پخش خواهد شد.

فرماندار رفسنجان خواستارانجام هماهنگی، مدیریت و نظم مراسم توسط مسئولان شد و ابراز داشت: حضور مردم در این تجمع و نظم هیئت‌های عزاداری مهم است و مسائل ترافیکی و… در این مراسم باید به خوبی مدیریت شود.

ملانوری همچنین گفت: از برپایی ایستگاه‌های صلواتی باید جلوگیری شود، زیرا علاوه بر ایجاد ترافیک، چهره نازیبایی در شهر ایجاد می‌شود و موجب ایجاد مزاحمت نیز است.

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امام جمعه رفسنجان نیز در سخنان کوتاهی با بیان اینکه جلسات ماه محرم فرصتی برای بیان معارف و احکام دین است، اظهار داشت: مردم به صورت خودجوش به مراسم محرم و جلسات می‌روند و مداحان باید به تبیین به معارف و اعتقادات به مردم بپردازند.

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود