• تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 - 18:53
  • کد خبر : 26108
  • چاپ خبر

کمربندی زرند در ردیف بودجه قرار گرفت

‍کمربندی زرند در ردیف بودجه قرار گرفت خوشبختانه محور اصلی زرند-بافق(یزدانشهر-سیریز) احیا شد. جاده زرند-کوهبنان در بودجه ۹۸ ردیف مستقل پیدا کرد. نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس با تشریح اینکه جدول پیوست بودجه به گونه ای است که برای اعتبار یک پروژه ابتدا و انتهای سال ها برای تخصیص بودجه تعیین می‌شود گفت:

‍کمربندی زرند در ردیف بودجه قرار گرفت

خوشبختانه محور اصلی زرند-بافق(یزدانشهر-سیریز) احیا شد.

جاده زرند-کوهبنان در بودجه ۹۸ ردیف مستقل پیدا کرد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس با تشریح اینکه جدول پیوست بودجه به گونه ای است که برای اعتبار یک پروژه ابتدا و انتهای سال ها برای تخصیص بودجه تعیین می‌شود گفت: بزرگراه کرمان-زرند در سال آخر این بودجه بود اما خوشبختانه با اضافه کردن کلمه‌ی کمربندی زرند به این بزرگراه مجدداً در جدول پیوست بودجه قرار گرفت.

حسین امیری خانمکانی در خصوص جاده اصلی زرند – بافق نیز افزود: قطعه دوم این راه اصلی شامل یزدانشهر تا سیریز به فراموشی سپرده شده بود و این محور حمل بار و مسافر زیادی را دارد اما خوشبختانه چندین سال تلاش کردیم که این محور احیا شود و خدا را شکر این اتفاق افتاد.

امیری بیان‌کرد: جاده زرند به کوهبنان نیز بعد از سالها پیگیری، نهایتاً از ماده ۱۸۰ توانستیم محور را آغاز کنیم و تلاش شد که بعد از دو سال در جدول ۱۹ در سال ۹۸ نیز ردیف مستقل پیدا کرده است.

وی افزود: شهرستان زرند با وجود این محورها چهار راهی شده است که چندین سال آرزوی آن را داشتیم. از یک طرف به شهرستان بافق استان یزد، از طرف دیگر به رفسنجان، از یک طرف به راور و از یک طرف به کوهبنان متصل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان‌کرمان‌نیز در این آیین گفت: با تلاش های دکتر حسین امیری در بودجه سال ۹۸ چندکار بسیار مهم در حوزه راه در شهرستان زرند صورت گرفت.

بلوردی افزود: در بخش راه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای شهرستان زرند اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با تلاش های دکتر حسین امیری محور زرند و کوهبنان در جدول پیوست بودجه قرار گرفت و ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای این محور پیش بینی شد.

بلوردی ادامه داد: همچنین نام کمربندی زرند و کوهبنان به بزرگراه کرمان-زرند پیوست و با این کار توانستیم این بزرگراه که در سال آخر بودجه خود بود را در لایحه بودجه امسال قرار دهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها