• تاریخ انتشار : سه شنبه 14 اسفند 1397 - 20:49
  • کد خبر : 26693
  • چاپ خبر

کشف محلول پارافین غیر مجاز در زرند 

کشف محلول پارافین غیر مجاز در زرند  فرمانده انتظامی شهرستان زرند از کشف ۲هزار و ۷۳۰ لیتر روغن پارافین غیر مجاز در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری زرند نیوز، سرهنگ هادی میرزایی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به نگهداری روغن پارافین و ماده معدنی

کشف محلول پارافین غیر مجاز در زرند 

فرمانده انتظامی شهرستان زرند از کشف ۲هزار و ۷۳۰ لیتر روغن پارافین غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری زرند نیوز، سرهنگ هادی میرزایی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به نگهداری روغن پارافین و ماده معدنی در منزلش کرده و از این مواد یک نوع محلول غیرمجاز جهت استفاده در باغات کشاورزی تولید می کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و آگاهی این شهرستان به همراه مقام قضایی در بازرسی از منزل مذکور مقدار ۲ هزار و ۷۳۰ لیتر روغن پارافین غیر مجاز و ۲۰۰ کیلوگرم ماده معدنی تونسیل کشف کردند.

سرهنگ میرزایی با بیان اینکه در این راستا در این راستا ۴ متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: منزل این فرد با دستور مقام قضایی پلمپ شد.

گفتنی است برای افزایش رشد درختان پسته و دیگر محصولات کشاورزی از انواع کودهای مایع استفاده می شود که برخی افراد سودجو با تهیه پیش سازهای این مواد اقدام به تهیه محلول های دست ساز می کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها